
Komunikacja językowa to coś, co towarzyszy nam właściwie w każdej chwili naszego życia – w pracy, w szkole, w punktach usługowych, w mediach i tak dalej… Język służy nam przede wszystkim do porozumiewania się. Tylko jak go używać, żeby mieć pewność, że każdy zrozumiał naszą wypowiedź dokładnie tak, jak chcieliśmy, by ona wybrzmiała? Czy dbając o właściwą komunikację, można uniknąć nieporozumień i konfliktów?
Szkolenie KOMUNIKACJA JĘZYKOWA to między innymi:
Komunikacja językowa – co to jest i o czym musimy pamiętać?
Jak zrozumieć komunikat?
Najpopularniejsze modele komunikacji językowej
Bariery i blokady w komunikacji
Jak mówić i jak słuchać?
Kiedy „pan/pani”, a kiedy „ty”? – różnice w języku formalnym i nieformalny
Przechodzenie „na ty”
Język może (a czasem nawet musi!) być ekonomiczny!
Jak ważny jest sposób mówienia? – kilka słów o intonacji i akcentowaniu
Każde szkolenie obejmuje część teoretyczną i praktyczną.
Czas trwania szkolenia: 4 godziny